Hirdetmény ügyfélfogadás felfüggesztéséről
Magyarország Kormánya által a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadást 2020. március 16. (hétfő) napjától határozatlan időre felfüggesztem.
Az elektronikus úton (e-Önkormányzat Portál) történő ügyintézés továbbra is biztosított. Kollégáink telefonos elérhetőségeinken, valamint e-mailben továbbra is szíves rendelkezésükre állnak.
Halaszthatatlan és indokolt esetben a személyes ügyfélfogadás külön jegyzői engedély alapján biztosított. Az egyes ügycsoportok tekintetében kijelölt ügyintézők és elérhetőségeik:
- dr. Antal Péter jegyző – A koronavírusjárvány megelőzése és terjedésének megakadályozása érdekében hozott helyi intézkedésekről tájékoztatás, hatósági ügyek. Telefon: (20) 313-1224 , E-mail cím: jegyzo@dunaszeg.hu
- Bodó Tamásné pénztári ki- és befizetések, számlázás (Dunaszeg) Telefon: (20) 578-3388 , E-mail cím: bodone.livia@dunaszeg.hu
- Parcsami Szilvia pénztári ki- és befizetések, számlázás (Kunsziget) Telefon: (20) 217-3396 E-mail cím: penzugy@kunsziget.hu
- Csaláné Holczer Evelin anyakönyvi ügyek, szociális ügyek, lakcímnyilvántartás, kifüggesztési eljárások, kereskedelmi hatósági ügyek (Dunaszeg) Telefon: (20) 578-3448 , E-mail cím: igazgatas@dunaszeg.hu
- Jursics Henriett anyakönyvi ügyek, szociális ügyek, lakcímnyilvántartás, kifüggesztési eljárások, kereskedelmi hatósági ügyek (Kunsziget) Telefon: (20) 238-3949 , E-mail cím: igazgatas@kunsziget.hu
- Tizer Ildikó helyi adóügyek (Dunaszeg és Kunsziget) Telefon: (20) 269-8400 , E-mail cím: adougy2@dunaszeg.hu
Dunaszeg, 2020. március 15